Sea World
29 maart 2013 - San Diego, California, Verenigde Staten
Het verhaaltje van gisteren is niet helemaal waarheidsgetrouw. Door te schrijven dat we tijdens het rijden geen foto's namen, gaven we misschien de indruk dat we gisteren - behoudens in Beverly Hills - helemààl geen foto's genomen hebben. Maar dat is dus niet helemaal waar.
Bij wijze van inhaalbeweging een kleine opsomming van wat we na aankomst in San Diego zoal zagen :
Een man die belde naar Sea World om tickets te reserveren
Een verliefd koppel op de pier van Mission Bay
Een man die geniet van het uitzicht op de Stille Oceaan
Een jongedame die vergenoegd kijkt naar wat een Thaise kok bereid heeft
Dat was gisteren. En gisteren meldden we dat we vandaag - speciaal voor Wannes - naar Sea World zouden gaan. Eerlijk is eerlijk : het was niet enkel een karweitje om onze belofte na te komen, maar we hebben een leuke dag beleefd. Hieronder vinden jullie een voorproefje van wat wij vandaag zoal te zien kregen. De primeur van het volledige fotoarsenaal houden we bij onze terugkeer in België voor Wannes (maar al wie dat wil mag later natuurlijk onze foto's ook inkijken).


Wij terug in Retie.Alles goed verlopen,
Liese en Wannes waren toch ook tevreden, denk ik toch.
Nu ga ik het verslag van de voorbije dagen lezen.Geen tijd gehad.
Kathleen, je hebt PRACHTIGE kinderen.
Mama, xxxxxxxxxx