Viva Las Vegas
26 maart 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten
Een snel ontbijt op de hotelkamer in Bryce Canyon, alvorens dit prachtige natuurpark te verlaten op zoek naar warmte in de woestijn van Nevada. Vriezen zal het niet meer gedaan hebben, maar na enkele kilometers rijden was de koude toch weer goed te voelen.
Bij de tussenstop in Zion National Park (naar onze mening niet zo mooi als Bryce maar te merken aan de grote toeloop van toeristen deelt niet iedereen die mening) was het duidelijk al minder koud, maar nog niet echt hetgeen we zochten.
In Bunkerville konden we ons eindelijk ontdoen van een pak dikke kledij. De warmte van de woestijngebieden van Nevada deed ons deugd ! Tijdens een wandeling over de Strip van Las Vegas waanden we ons temidden van de vele kleurrijke casino's in putje zomer. Zelfs in die mate dat we voor het eerst dit jaar ons avondeten buiten op een terras konden nuttigen :-) 
Morgen gaan we eens checken of het in Death Valley en aan de westkust bij de Stille Oceaan even mooi weer is. We houden jullie op de hoogte.
